50 Daily use English sentence with urdu meaning

50 Daily use English sentence with urdu meaning

1.  Where to go?
۱) کہاں جا نا ہے؟
2.  How to do?
۲) کیسے کرنا ہے؟
3. What all do you want to eat?
۳) تم کیا کیا کھانا چاہتے ہو؟
4. What do you do?
  ٤) تم کیا کرتے ہو؟
5. Where do you live?
۵) کہاں رہتے ہو؟
6. I would like to have coffee
۶) میں کافی پینا چاہتا ہوں
7. It looks like moon
۷) یہ چاند کی طرح دکھتا ہے
8. It doesn't matter
۸) کوئی بات نہیں۔
9. Tomorrow, you will have to go
۹) کل تمہیں جانا پڑے گا ۔
10. Got it
۱۰) سمجھ گیا۔
11. Don't underestimate me
۱۱) مجھے ہلکے میں مت لینا ۔
12. Don't mind
۱۲) برا مت مانو۔
13. You are dusky
١٣) تم ساؤلی ہو
14. Don't mess
١٤) گڑ بڑ مت کرو
15. What is going on?
١٥) کیا ہو رہا ہے/ چل رہا ہے ؟
16. How rude of you!
١٦) کتنے بد تمیز ہو تم
17. I have seen you somewhere
١٧) میں نے آپ کو کہیں دیکھا ہے ۔
18. I long to see him
١٨) مجھے اسے دیکھنے کی تمنا ہے
19. Something is fishy
١٩) دال میں کچھ کالا ہے
20. As far as I know
٢٠) جہاں تک مجھے معلوم ہے
21. I want this one
٢١) مجھے یہ والا چاہیے
22. I want that one
٢٢) مجھے وہ والا چاہیے
23. You should be told
٢٣) تمہیں بتایا جانا چاہئے
24. It can be done by you
٢٤) یہ تمہارے ذریعے کیا جاسکتا ہے
25. You know nothing
٢٥) تم کچھ نہیں جانتے
26. Check by doing
٢٦) کر کے دیکھو
27. Check by eating
٢٧) کھا کر دیکھو
28. Check by going
٢٨) جا کر دیکھو
29. He is not only a teacher but also a poet
٢٩) وہ ایک ٹیچر ہی نہیں بلکہ ایک شاعر بھی ہے
30. I am getting late
٣٠) مجھے دیر ہو رہا ہے
31. I am getting ready
٣١) میں تیار ہو رہا ہوں
32. I am getting wet
٣٢) میں بھیگ رہا ہوں
33. This is not the way to speak
٣٣) ایسے تھوڑی نا بولتے ہیں
34. This is not the way to eat
٣٤) ایسے تھوڑی نا کھاتے ہیں
35. Drop me home
٣٥) مجھے گھر چھوڑ دو
36. Are you tired?
٣٦) کیا تم تھکے ہوئے ہو
37. Consider me your own
٣٧) مجھے اپنا ہی سمجھو
38. Don't wink
٣٨) آنکھ مت مارو
39. Sit upright
٣٩) سیدھا بیٹھو
40. Nobody came
٤٠) کوئی نہیں آیا
41. He talks strange
٤١) وہ عجیب باتیں کرتا ہے
42. I like both
٤٢) مجھے دونوں پسند ہیں
43. Don't make fun of him
٤٣) اس کا مزاق مت اڑاؤ
44. Don't tell me all this
٤٤) مجھے یہ سب مت بتاؤ
45. What a shame!
٤٥) کتنی شرم کی بات ہے!
46. Don't speak ill to anyone
٤٦) کسی کو برا بھلا مت کہو
47. Don't exaggerate
٤٧) بڑھا چڑھا کر مت بولو
48. What does it mean?
٤٨) اس کا کیا مطلب ہے؟
49. I don't mean it
٤٩) میرا یہ مطلب نہیں ہے
50. That is the way
٥٠) یہ ہوئی نا بات

Post a Comment

0 Comments